Walt Disney Animation Studios: Short Circuit Experimental Films
If you could tell any story with the team of talented artists at Walt Disney Animation Studios, what would you create? Welcome to Short Circuit, an experimental, innovative program where anyone at the Studio can pitch an idea and get selected to create their own short film.