Hot Shots! Part Deux
Charlie Sheen returns as a former renegade pilot who’s recruited to rescue U.S. hostages – as well as the hostages’ previous unsuccessful rescue team!
Former renegade pilot Topper Harley (Charlie Sheen) is once again recruited for a secret mission. This time the country's incompetent president (Lyod Bridges) sends him to the Middle East to rescue U.S. hostages and the countless men who have already been sent in to rescue them. Pining for his former lover (Valeria Golino) in a Buddhist temple, Topper manages to pull himself together and sets out on his laugh-laden, action-packed task.