Date Night
A typical suburban couple's date night becomes much more than they expected when a case of mistaken identity hurtles them into non-stop adventure.
When a husband and wife in their thirties try to generate some sparks in their relationship with a date night, they get involved in a wild adventure with a drug trafficker, and the danger reminds them of how much they love each other.