Wreck-It Ralph
For decades, Ralph has played the bad guy in his arcade video game. But in a bold move, he goes on an action-packed adventure to prove that he is a true hero with a big heart in Walt Disney Animation Studios' Wreck-It Ralph.
For decades, Ralph has played the bad guy in his popular arcade video game. In a bold move, he embarks on an action-packed adventure and sets out to prove to everyone that he is a true hero with a big heart in Walt Disney Animation Studios' Wreck-It Ralph. As he explores exciting new arcade worlds, he teams up with some unlikely new friends, including feisty misfit Vanellope von Schweetz. Then, when an evil enemy threatens everything, Ralph realizes he holds the fate of the entire arcade in his massive hands.