Perfect Exchange
Mandy is a top-notch swindler. One day, a rich tycoon, Joe, threatens Mandy and imprisons her, intent on obtaining information as to the whereabouts of bonds worth 300 million. Sentenced to prison for a month, Mandy and Chor-Hung start a riot to distract from their prison break-out.