Descendants/ZOMBIES Worlds Collide: Concert Special
Step into the worlds of ZOMBIES and Descendants for an unprecedented concert spectacular that brings their casts together for the first time on stage. Starring Malia Baker, Malachi Barton, Kylie Cantrall, Joshua Colley, Mekonnen Knife, Dara Reneé, and Freya Skye along with special guests including Rita Ora, Milo Manheim, Meg Donnelly, Liamani Segura, and more.
Step into the worlds of ZOMBIES and Descendants for an unprecedented concert spectacular that brings their casts together for the first time on stage. Starring Malia Baker, Malachi Barton, Kylie Cantrall, Joshua Colley, Mekonnen Knife, Dara Reneé, and Freya Skye along with special guests including Rita Ora, Milo Manheim, Meg Donnelly, Liamani Segura, and more, this live concert experience gives you a front-row seat to a musical celebration of the world, characters, and songs that make up the colorful landscapes of these two hit franchises.