Oliver & Company
Oliver, a feisty young cat, explores New York in this animated classic featuring unforgettable songs performed by Billy Joel, Huey Lewis and Bette Midler. Joined by hilarious characters, Oliver knows he's found lifelong friends and a real home.
In this animated classic based on Charles Dickens' timeless Oliver Twist, homeless Oliver, a feisty young cat, is rescued by a pack of dogs and welcomed into their gang. With new friends Dodger, Tito and their pals, Oliver explores New York and learns to survive in his new world. When he's adopted by a young girl, Oliver tries to balance his old friendships with his new ones. But when his young owner is kidnapped, it's up to Oliver, Dodger, Tito and the gang to save her. Includes unforgettable songs performed by Billy Joel, Huey Lewis and Bette Midler. Contains tobacco depictions.