To Catch a Smuggler: Tropical Takedown
Air and Marine Operations and Homeland Security Agents combat the global cocaine trade and criminal networks that operate throughout the Caribbean.
Air and Marine Operations and Homeland Security Investigations work throughout the Caribbean to combat the global cocaine trade. The “Caribbean Corridor” has become a gateway for criminal networks pushing cocaine to the U.S. and Europe. AMO and HSI agents seize millions in cocaine from smugglers, and dismantle drug trafficking organizations operating in Puerto Rico and surrounding islands.