Plurality
After a bizarre bus accident, Ming Zhe awakens from a coma to discover that his mind now shares the consciousness of four fellow passengers, all dead and were the suspects in a serial kidnapping and murder case. To prove his innocence, he evades capture by the police and tries to track down the only surviving victim.
After a bizarre bus accident, Ming Zhe awakens from a coma to discover that his mind now shares the consciousness of four fellow passengers, all dead and were the suspects in a serial kidnapping and murder case. To prove his innocence, he evades capture by the police and tries to track down the only surviving victim. However, in order to unmask the murderer’s true identity, he must first fight the monster within himself.