Dopesick
Dopesick examines how one company triggered the worst drug epidemic in American history and takes viewers to the epicenter of America's struggle with opioid addiction. Defying all the odds, heroes will emerge in an intense and thrilling ride to take down the craven corporate forces behinds this national crisis and their allies.
Dopesick examines how one company triggered the worst drug epidemic in American history. The series takes viewers to the epicenter of America's struggle with opioid addiction, from the boardrooms of Big Pharma, to a distressed Virginia mining community, to the hallways of the DEA. Defying all the odds, heroes will emerge in an intense and thrilling ride to take down the craven corporate forces behinds this national crisis and their allies. The limited series is inspired by the New York Times bestselling book by Beth Macy.