Engineering Europe
This series reveals the secrets of Europe’s engineering wonders - from iconic landmarks - old and new - to innovative machines and vehicles.
This series reveals the extraordinary secrets of Europe’s engineering wonders. Filmed across six great nations, it will explore record-breaking construction projects, innovative machines and vehicles, and ingenious design. It will also reveal the hidden engineering that drives Europe’s most iconic landmarks and the people who keep them working today.