There's No Place Like Home
On December 10, 2010, Sotheby's auctioned off what could be considered the most important historical document in sports history -- James Naismith's original rules of basketball.
On December 10, 2010, Sotheby's auctioned off what could be considered the most important historical document in sports history -- James Naismith's original rules of basketball. "There's No Place Like Home" is the story of one man's fanatical quest to win this seminal American artifact at auction and bring the rules "home" to Lawrence, Kansas, where Naismith coached and taught for over 40 years.