Zombiepura
A new army recruit goes from being criticized by his commander to banding with him to fight off a mysterious deluge of zombies threatening to overtake their military base.
A new recruit, considered hopelessly lazy by his commander at their army base, has to be ready for an entirely different fight when a mysterious virus causes hordes of zombies to attempt to destroy any living being in their path.