Cars Toons: Bugged
Red's peaceful morning routine of watering his flowers gets interrupted when a bug flies up to his face. He tries several different ways to get the bug to leave until finally, he splashes water on it. Thinking it worked, Red was happy, until he sees the bug on Stanley's statue covered with water and not able to fly. Feeling bad, Red dries off the bug and watches it fly away. Soon, while Red was still watering his flowers, the bug returns, but this time with friends.