King Fishers
Some say competitive fishing is the best sport in the world. But with so many fishermen and so many fishing disciplines, who is best?
Some say competitive fishing is the best sport in the world. But with so many fishermen and so many fishing disciplines, who is best? Each adrenaline-filled episode puts three highly skilled anglers against one another in separate fishing expeditions around the world. Challenging each other in their home waters, the fishermen bring plenty of rivalry along with bonding, banter and big catches.