Hell Bank Presents: Running Ghost
Gua dies. He does not even know what killed him and now he finds himself waiting in an unbelievably long line in the underworld to be reincarnated. When he learns that Hell Bank is organizing a variety show called "Running Ghost," in which the winner of the show's three challenges will get to regain his life in the real world, he decides to join.