Good Luck Charlie
The Duncans are a typical family whose lives are turned topsy-turvy with the arrival of baby sister, Charlie.
It's Charlie's first birthday and the family reminisces about the day she was born!
When Bob decides to cut down the tree that holds their treehouse, Teddy and PJ stage a sit-in.
PJ makes a funny video of Charlie farting, which becomes an overnight success on the internet.
Teddy prepares to try out for the school play with some help from her friend Alice.