Alien Resurrection
It’s been 200 years since Ripley (Sigourney Weaver) made the ultimate sacrifice. Now scientists have cloned her—and the Alien queen inside her—hoping to breed the ultimate weapon.
200 years after her last adventure, Ripley is cloned by military scientists, who extract an alien queen from her chest and exploit the fact that both Ripley and the alien are genetic hybrids. Meanwhile, Ripley teams up with a group of smugglers, including an advanced female android, to combat the rampaging aliens in a lab ship that's hurtling toward earth....