World's Greatest Dogs
Athletic, playful and loving, our canine companions are extraordinary animals. From acrobatics to breathtaking stunts, skateboarding to riding a scooter, and rope jumping to surfing, this special celebrates amazing dogs and their dedicated owners, and reveals how some underdogs turned from rejected puppy to thriving star.