9/11: Control the Skies
500 planes are still in the air heading towards North America on the morning of September 11, 2001 after four horrifying crashes, and no one knows if any other aircraft might be hijacked by terrorists, about to commit further acts of destruction. There is one tiny place on the map that has eyes on them all: Gander, Newfoundland.