Ah Boys to Men 2
After his recovery and realization of his mistakes, Ken returns to Tekong Island to continue his Basic Military Training. However, his determination to prove himself draws dislike and mockery from some of his section mates led by Lobang.
After his recovery and realization of his mistakes, Ken returns to Tekong Island to continue his Basic Military Training. However, his determination to prove himself draws dislike and mockery from some of his section mates led by Lobang. Misunderstandings deepen as the training continues.