How to Build a Better Boy
When Mae tells her school she has boyfriend—who is really a figment of her imagination—she must find a way to bring the lie to life. Luckily, she and her friend Gabby have the smarts and the tech to produce the ultimate virtual boyfriend. But when a military branch gets wind that the stud could actually be a robotic super-soldier, Mae—and her "boyfriend"—face the ultimate challenge.
AP science and math tests are no sweat for Gabby Harrison and Mae Hartley...but fitting in at school doesn't come as naturally. Using design software belonging to Mae's father, the girls engineer a high-definition version of Mae's fake boyfriend, Albert, who she's dreamt up as everything a high school girl could want in a guy. But when Albert comes to life as an advanced robotic soldier, the two best friends soon learn that Mae's father works for a top-secret military branch, which is now in pursuit of Gabby, Mae and Albert to ensure he doesn't fall into the wrong hands.