Jane
Drawing from over 100 hours of previously unseen archival footage, director Brett Morgen tells the story of JANE, a woman whose chimpanzee research revolutionized our understanding of the natural world. Set to a rich orchestral score from legendary composer Philip Glass, the film offers an intimate portrait of Jane Goodall— a trailblazer who became one of the world’s most admired conservationists.