Apurva
Apurva is a thriller about a regular girl outwitting hardcore dacoits in the ravines of Chambal to survive one night before any help comes her way.
Driven against the wall, Apurva realizes that her chances are grim. The dacoits are closing in. Sukha is desperate to lay hands on her and he will hunt her down sooner or later. She finally makes a tough decision, she needs to get them before they get to her. Armed with just one blunt sickle and the dark of the night, she comes out of hiding to get them one by one.