Lego Disney Princess: The Castle Quest
Tiana, Moana, Snow White, Rapunzel, and Ariel are off on an adventure as they are transported to a mysterious castle. They soon discover that Gaston has hatched an evil plan to take over all their kingdoms! The Princess characters must work together to solve challenges hidden deep within the castle walls and try to save their kingdoms from Gaston.
In the all-new special “LEGO Disney Princess: The Castle Quest,” Tiana, Moana, Snow White, Rapunzel, and Ariel are off on an adventure as they are each unexpectedly transported to a mysterious castle. Shortly after arriving, they soon discover that Gaston has hatched an evil plan to take over all their kingdoms! The Princess characters must work together to solve challenges hidden deep within the castle walls and try to save their kingdoms from Gaston. Will bravery, quick-thinking, and teamwork prevail?