Shark Side of the Moon
Shark Side of the Moon presents an unprecedented glimpse into the fascinating lives of hammerhead sharks and their surprising connection to the moon.
This documentary pulls back the curtain on the secret lives of Hammerhead Sharks, revealing new insights and never-before-seen behaviors in these incredible creatures and their lunar-driven migration journey across the Tropical Eastern Pacific. Using the latest satellite tracking technology, top Marine ecologists risk their lives for their scientific quest as they explore our space and oceans.