Alaska's Grizzly Gauntlet
In Alaska’s Grizzly Gauntlet, survival expert Les Stroud explores the world of Alaska’s most formidable wildlife and uncovers the secrets to their survival in America’s final frontier.
In Alaska’s Grizzly Gauntlet, survival expert Les Stroud explores the world of Alaska’s most formidable wildlife and uncovers the secrets to their survival in America’s final frontier. The Kodiak Bear, Caribou, Black Bear, Moose and Polar Bear call 650,000 square miles of windswept tundra, Arctic glaciers, rolling great plains and vast mountain ranges their home.