Marvel Studios' Thor: Ragnarok
Thor must race against time to stop the seemingly imminent Ragnarok, a cataclysmic event that could end all of Asgardian civilization. Imprisoned on the other side of the universe and without his mighty hammer, Thor must overcome the odds to ensure that Asgard does not fall into the hands of the ruthless Hela. But first, he must face off against a fellow Avenger in a gladiatorial contest.