The Testaments
An evolution of The Handmaid’s Tale, The Testaments is a dramatic coming-of-age story set in Gilead. The series follows young teens Agnes Mackenzie, dutiful and pious, and Daisy, a new arrival and convert from beyond Gilead’s borders.
An evolution of The Handmaid’s Tale, The Testaments is a dramatic coming-of-age story set in Gilead. The series follows young teens Agnes Mackenzie, dutiful and pious, and Daisy, a new arrival and convert from beyond Gilead’s borders. As they navigate the gilded halls of Aunt Lydia’s elite preparatory school for future wives, a place where obedience is instilled brutally and always with divine justification, their bond becomes the catalyst that will upend their past, their present, and their future.