Abraham Lincoln: Vampire Hunter
A journal is discovered written by Abraham Lincoln throughout his life that reveals from the time he was a young boy, Abraham Lincoln's life was intertwined with vampires.
Abraham Lincoln: Vampire Hunter explores the secret life of our greatest president, and the untold story that shaped our nation. Visionary filmmakers Tim Burton and Timur Bekmambetov bring a fresh and visceral voice to the bloodthirsty lore of the vampire, imagining Lincoln as history's greatest hunter of the undead.