The Golden Girls
The Golden Girls is the story of four single middle-aged women. Bea Arthur plays Dorothy, a school teacher. Rue McClanahan plays Blanche, a man-hunter. Betty White plays Rose, a very sweet woman. Estelle Getty plays Dorothy's outspoken mother, Sophia.
The Golden Girls is the story of four single middle-aged women who share a house in Miami Beach, Florida. Bea Arthur plays Dorothy, a divorced school teacher, with a sardonic wit. Rue McClanahan plays Blanche, a man-hunting Southern Belle. Betty White plays Rose, a very sweet woman who is somewhat spacey. Rounding out the trio is Estelle Getty, playing Dorothy's outspoken mother, Sophia.