Documentaries, Variety
Walt Disney talks about the changes taking place at Disneyland Park and leads us on a tour to point out the newest rides, attractions and adventures.
The openings of it’s a small world and New Orleans Square are shown, with Walt providing information on the planning of Great Moments with Mr. Lincoln, Pirates of the Caribbean, and the Primeval World diorama, followed by a performance of Christmas Fantasy on Parade. The show served as a tribute to Walt Disney, airing three days after his death.