Extreme China
Adventurers from around the world team up with Chinese explorers to navigate China’s extreme landscapes, and learn about the people who call them home.
Adventurers from around the world team up with Chinese explorers to discover China’s extreme landscapes, learning about the locals who call them home by experiencing generations-old culture and traditions. Their expeditions will bring them paragliding off a mountain nearly 3,000-metres high, climbing up a new route on a 250-metre rock wall and diving deep into underground caves.