Ancient China from Above
Archaeologist Dr. Allan Maca leads a team of intrepid experts on an epic adventure to solve mysteries, explore secrets and reveal amazing wonders of Ancient China like never before.
Archaeologist Allan Maca leads a team of intrepid experts on an epic adventure to solve mysteries, explore secrets and reveal amazing wonders of Ancient China like never before. Guided by images from space, cutting-edge technology on the ground, and the very latest excavations of Chinese archaeologists, they will reveal palaces and tombs, incredible megastructures and even entire long-lost cities.