When a Man Loves a Woman
A happily married couple finds their relationship starting to crumble when the wife's dependence on alcohol threatens their bond.
Meg Ryan and Andy Garcia deliver critically acclaimed performances in this inspiring motion picture. As Alice and Michael, Ryan and Garcia are a passionate couple whose once-stable marriage is rocked by her increasing dependence on alcohol. As they strive to overcome this challenge, they discover a renewed sense of love and commitment. Sparked by hope and ignited by riveting star performances, WHEN A MAN LOVES A WOMAN is a story of fiery passion and the enduring power of love.