Upin & Ipin
Upin and Ipin are introduced in their very own first season. It showcases the twins, their family and their friends as they go through the fasting month. The series stays true to its fun educational stories instilled with moral values, making it a series the whole family can enjoy together.
Upin and Ipin are introduced in their very own first season. Their debut season showcases the twins, their family and their friends as they go through the fasting month that’s filled with tons of fun. The series stays true to its fun educational stories instilled with moral values and topped with humor, making it a series the whole family can enjoy together.