Got To Get Out
In "Got To Get Out," you can stay together and share a growing pot of money, or simply escape and steal it all for yourself. But what happens if you try to get out and fail? Now, you’re their prisoner. And the crime you tried to commit was to totally screw them over. What will they do? What would you do? Will it be all for one? Or none for all?