The Hand that Rocks the Cradle
Annabella Sciorra stars as Claire Bartel, a busy wife, mother and career woman whose family is placed in grave jeopardy when she hires Peyton Flanders, a seemingly perfect nanny with a chilling secret agenda.
Get ready for edge-of-your-seat suspense with one of the most exciting and talked-about thrillers! Annabella Sciorra (Jungle Fever) stars as Claire Bartel, a busy wife, mother and career woman whose family is placed in grave jeopardy when she hires Peyton Flanders (Rebecca De Mornay - Risky Business), a seemingly perfect nanny with a chilling secret agenda. By the time Claire discovers Peyton's deadly plan for revenge, it may already be too late to save herself and her family. From the absorbing opening to the unforgettable climax, this critically acclaimed winner delivers a sensational mix of thrills, chills, and surprises!