Assembled: The Making of WandaVision
Join Elizabeth Olsen, Paul Bettany and more as they invite viewers behind-the-scenes of this groundbreaking series.
Join Elizabeth Olsen, Paul Bettany and WandaVision’s creative team as they invite viewers behind-the-scenes of this highly groundbreaking series. Learn how the production’s surprising concept took shape by drawing inspiration from classic sitcoms. Witness how the crew went to great lengths to emulate various filmmaking methods used during the early years of television. Discover the unique challenges and ultimate rewards of performing an entire episode in front of a live studio audience. Spend time with exciting newcomers to the MCU, such as Teyonah Parris and Kathryn Hahn, along with returning favorites like Kat Dennings and Randall Park. ASSEMBLED: The Making of WandaVision is an all-encompassing look at Marvel Studios’ first, and arguably most unusual, streaming series.