The Flowers of Evil
Kasuga lives in a suffocating world until he meets "her," setting in motion a story of teenage angst, conflict, and pain.
Feeling trapped in his mountain‑ringed town, middle schooler Takao Kasuga finds his only escape in Baudelaire’s poetry. One day, he impulsively steals the gym clothes of his crush, Nanako Saeki, but is caught by class troublemaker Sawa Nakamura. She blackmails him into a twisted contract, and her bizarre demands begin to shatter his identity. When Kasuga starts dating Saeki, he is torn between pure love and his dark pact with Nakamura. Caught between two girls, Kasuga and Nakamura are on a collision course with disaster.