Golmaal: Fun Unlimited
Studious Laxman always seems to get into trouble when he hangs out with his mischievous childhood buddies Madhav, Gopal and Lucky. Laxman is evicted from his college dormitory after it's discovered that his friends have been using the room as a base of operations. Hapless Laxman and his friends must then find refuge in the home of an elderly couple, whose house, it turns out, contains a cache of hidden jewels.