The Stool Pigeon
Inspector Don Lee asks ex-con Ghost Jr. to be his stool pigeon and infiltrate armed robber Barbarian’s gang and keep tabs on Barbarian. Ghost Jr. accepts the offer in order to pay for his sister’s medical bills. Will Don Lee once again push his informant to a dangerous predicament?
Inspector Don Lee asks ex-con Ghost Jr. to be his stool pigeon and infiltrate armed robber Barbarian’s gang and keep tabs on Barbarian. Ghost Jr. accepts the offer in order to pay for his sister’s medical bills. However, Don Lee’s previous informant, Jabber, has gone mad due to the betrayal of Don Lee’s superior in the police force.
After overcoming several obstacles, Ghost Jr. gets accepted by Barbarian’s gang, but then he develops feelings for Barbarian’s lover, Dee. Eventually, the life of Ghost Jr. is in Don Lee’s hands. Will he once again push his informant to a dangerous predicament?