Atom's Last Shot
Nayuta Azumi is a young game developer who creates games on his own. He is nicknamed the “Banksy of the game industry,” as no one knows him. After a certain incident, he decides to lead a quiet life. Meanwhile, Atom Toy Store, a long-established toy manufacturer on the verge of collapse, is desperately searching for him as they set their sights on video game production. Young geniuses strive to create a new wave, putting their pride in craftsmanship!
Nayuta Azumi is a young game developer who creates games on his own without the help of any major companies or distributors. He is nicknamed the “Banksy of the game industry,” as no one knows him. After a certain incident, he decides to lead a quiet life. Meanwhile, Atom Toy Store, a long-established toy manufacturer on the verge of collapse, is desperately searching for him as they set their sights on video game production.