Sharkatraz
The worst of the worst were sent to Alcatraz – also known as “The Rock.” And they all wanted to escape. But their biggest obstacle wasn’t the bars, the razor wire, or the guards – It was the sharks. Right in the middle of an area called “The Red Triangle,” the waters around Alcatraz are home to a variety of dangerous shark species, including the dreaded Great White.