Are You Sure?!
Whenever BTS's Jimin and Jung Kook get together, chaos and excitement follow. In the summer of 2023, they set off on one last trip before military enlistment. Will they survive this spontaneous and unpredictable journey?
In the summer of 2023, they embark on an unforgettable trip before their military enlistment.