Ruyi's Royal Love in the Palace
In 1735, Qianlong succeeds the throne. His childhood sweetheart Ruyi becomes his concubine. They support each other through hardships. Years later, Qianlong manages to make Ruyi the empress. But Ruyi realizes he's changed into a paranoid, fickle and selfish emperor. Their love and trust break down. But Ruyi holds on to happy memories, and carries out her duties as the empress until her death.