Dress My Tour
Designers must create Toni Braxton a look that's a perfect Harper's Bazaar cover glam.
Designers feel the pressure of creating an AVANT-GARDE wearable art piece for JT of the City Girls.
Who better than Paula Abdul to see if these designers can reinvent a classic statement piece.