Night Wolf
Sarah Tyler returns to her troubled family home in the isolated countryside for a much put-off visit. As a storm rages outside, Sarah, her family, and friends shore up for the night, cut off from the outside world. But something comes out of the driving rain and darkness. Something that holds a dark secret so devastating that it could wipe out the entire family in one night.