Mastermind: To Think Like a Killer
From Dakota and Elle Fanning and director Abby Fuller comes unprecedented access to the mastermind behind the development of modern serial killer profiling. Dr. Ann Burgess' story is an integral part of solving America's most infamous true-crime cases.
Ann dives deeper into the minds of serial killers, while balancing her life as a mother.