Call My Agent Berlin
Welcome to Stern Talent Agency, where stars, drama, and intrigue are part of daily life. After the founder’s death, the agency faces collapse. Only by discovering new talent, keeping old stars, and securing smart deals can it survive. Behind the scenes, the agents fight with passion — for their clients and for their own future.
Welcome to Stern Talent Agency, where stars and drama go hand-in-hand. Agents fight for the future of the country’s most successful actor's agency. After founder Richard Stern’s sudden death, bankruptcy looms. Now it’s all about finding new talent, keeping stars, and closing deals — or all is lost. While real celebrities walk the halls, agents battle behind the scenes. They’re strategists, crisis managers, and masterminds, risking everything for their clients. Love, betrayal, family, and friendship blend into a dangerous cocktail where work and private life become inseparable. Every victory counts — or pulls closer to downfall.
Because Moritz Bleibtreu’s agent lied to him, he’s threatening to leave the Stern actor's agency.
Sascha has to use all her manipulative powers to win Freddy Lau over for the agency.
Veronica Ferres wants to quit the film industry, but her agent Hellen must stop her.
A clash between Emilia Schüle and Freddy Lau puts the shooting of a major film at risk.
After Kostja Ullmann walks off set, the agency runs into trouble with the Americans.
Iris Berben wants to make one last film with an arthouse director — but things go terribly wrong.
A scandal involving Alicia von Rittberg and Max von der Groeben tests Sophie and the Stern agency.